Resultats de la cerca
Màgia entre fils
Aquest estiu us proposem una vetllada màgica al Museu de la Tècnica de Manresa!
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
Les 5 cares del Cinema
Què es treballa? Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforçar l’expressió escrita i la lectura, fomentar la creativitat...
Visita guiada en família "Explora Montblanc"
Tens la possibilitat de conèixer la història, les anècdotes i les tradicions que fan de Montblanc una #VilaAmbCaràcter. Visita recomanada per a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Mostrant 1-10 de 584 elements.