Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Visita guiada al parc arqueològic de Puig Ciutat
Veniu a conèixer Puig Ciutat de la mà dels arqueòlegs que hi excavem!. Inscripcions aquí: https://www.puigciutat.com/reserva-visites-guiades
Fotografia per a Nenes i Nens
Taller dissenyat per a nens i nenes d’entre 10 i 13 anys. L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Pyrene Explorer Expedition
Supera els teus límits. Explora la natura més salvatge. Dues setmanes inoblidables de senderisme i aventura a les majestuoses muntanyes dels Pirineus.Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Mostrant 1-10 de 579 elements.