Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Un viatge al Miocè
Des de ja fa temps que al CRIP comptem amb diferents activitats online gratuïtes d’allò més variades. Aquestes activitats ens permeten acostar-nos a un públic més divers.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Extraescolar Kids: Cinema i Fotografia
Una activitat setmanal plena de creativitat, càmeres i diversió, pensada per a nens i nenes de 8 a 14 anys.
Dormir amb taurons
L’Aquàrium de Barcelona convida els petits de la casa a passar una nit envoltats de taurons i de més de 8.000 peixos diferents, i descobrir com es desperten . Tota una experiència inoblidable!
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Descobreix Torrelavit
Visita guiada. Petit itinerari pel carrer Major de Torrelavit fins a l’església de Sant Marçal que permetrà anar descobrint a cada pas la història local i algunes anècdotes del municipi.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Mostrant 1-10 de 581 elements.