Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Smithsonian Learning Lab
Smithsonian Learning lab és un projecte que dona suport a un aprenentatge profund i significatiu amb un conjunt de recursos en línia realment interessants.
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Clown Power: totes sou Pallasses
Dos Pallassos que busquen Pallassos... Espectacle participatiu on aprendreu a fer el pallasso a través de l'animació, l'expressió corporal, el joc i el treball en grup, la màgia, l'amor i l'humor.
Posem ordre a la història
Acompanyeu la historiadora més despistada del museu i ajudeu-la a posar els objectes de les diferents sales. Aconseguireu esbrinar quin objecte pertany a cada època històrica?
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Mostrant 1-10 de 578 elements.