Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Descobreix Vallbona d'Anoia fent una Gymkana Turística Digital!
La Gymkana és totalment gratuïta i per jugar-hi només necessites escanejar amb el teu telèfon mòbil el codi QR que trobaràs a Vallbona d'Anoia.
Extraescolar de tecnologia creativa - Robòtica i programació a TBKids Sant Cugat
Les extraescolars de robòtica educativa de TBKids Sant Cugat són una experiència única perquè nens i adolescents desenvolupin la seva creativitat, enginy i confiança mentre es diverteixen.
Extraescolar robòtica i programació
Extraescolars de robòtica i/o programació per a nens i nenes de 5 a 16 anys.
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Mostrant 1-10 de 572 elements.