Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Descobreix Vallbona d'Anoia fent una Gymkana Turística Digital!
La Gymkana és totalment gratuïta i per jugar-hi només necessites escanejar amb el teu telèfon mòbil el codi QR que trobaràs a Vallbona d'Anoia.
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Vols excavar en Pau?
Des de ja fa temps que al CRIP comptem amb diferents activitats online gratuïtes d’allò més variades. Aquestes activitats ens permeten acostar-nos a un públic més divers.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Mostrant 31-40 de 569 elements.