Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Laberint de pedres
Recorregut laberíntic en un paisatge rural peculiar, modelat sobre la lava a costa d’esforç i perseverança.
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
La descoberta del fòssil
Des de ja fa temps que al CRIP comptem amb diferents activitats online gratuïtes d’allò més variades. Aquestes activitats ens permeten acostar-nos a un públic més divers.
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Ruta guiada per l’embassament de Sant Llorenç per analitzar la transformació del paisatge i l’ecosistema, amb especial atenció a la fauna que troba refugi als canyissars.
Visites i observacions astronòmiques
Sessions familiars d'astronomia, on us farem una explicació, visitareu un observatori astronòmic i acabareu observant algun astre amb els nostres grans telescopis
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Mostrant 1-10 de 569 elements.