Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Exercicis de matemàtiques online
Pàgina web molt clara amb activitats de matemàtiques per educació infantil i primàtia. Completament online i autocorregible, amb funció auditiva, no imprimible.
Toporopa – Jocs de geografia Europea
Web de jocs geogràfics gratuïts sobre Europa: països, banderes, rius, monarquies, regions… adaptada a tots els nivells.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Mostrant 41-50 de 564 elements.