Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
CIÈNCIA EN FAMILIA - LAB 0_6
Acompanya el teu fill o filla en la resolució autònoma dels reptes de ciència i experimentació del Lab 0_6 i gaudiu junts d’una estona d’exploració i descoberta.
Tocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Mostrant 141-150 de 561 elements.