Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Fotografia per a Nenes i Nens
Taller dissenyat per a nens i nenes d’entre 10 i 13 anys. L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia.
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Mostrant 11-20 de 563 elements.