Resultats de la cerca
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Taller “Fes un xai”
Decora la teva ovella ripollesa com més t’agradi!
Visita al Parc Astronòmic de Pujalt
Fes una visita astronòmica al Parc Astronòmic de Pujalt. Descobriràs els secrets de l'univers i observaràs a través d'uns dels telescopis més grans de Catalunya.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
CASAL FOTOGRAFIA A L'AFB: Imagina la ciutat!
Taller d'estiu a l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona, on els infants i els joves poden descobrir la ciutat des de la pràctica experimental fotogràfica. Farem 2 torns: de 10 a 13 i de 14 a 17 anys.
Manualitats de Pasqua
Voleu idees de manualitats per fer en família durant la Setmana Santa? Pinteu ous, feu una corona o garlandes de Pasqua, construïu la vostra pròpia palma i feu un conill amb un mitjó!
Mostrant 61-70 de 621 elements.