Resultats de la cerca
Crea el teu propi StarShade!
Manualitat molt interessant per a entendre com la NASA utilitza ORIGAMI per a les seves missions espaials!
Cuadern d'activitats de la Fundació Telefònica
"Este no es un cuaderno de deberes". 3 quaderns per fer activitats d'art i cultura, Ciència i tecnologia i Fotografia. En format digital
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Conte "Els tres senglars i el gran incendi forestal"
Conte educatiu amb informació clara i senzilla sobre els incendis forestals, destacant les mesures preventives per protegir persones i béns.
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Operació Gelat a Món Sant Benet
Taller familiar que inclou un petit joc de pistes i un taller de gelats
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Contes per aprendre anglès
Web de contes en vídeo i altres recursos en anglès i activitats per treballar el vocabulari.
CASAL FOTOGRAFIA A L'AFB: Imagina la ciutat!
Taller d'estiu a l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona, on els infants i els joves poden descobrir la ciutat des de la pràctica experimental fotogràfica. Farem 2 torns: de 10 a 13 i de 14 a 17 anys.
Mostrant 1-10 de 634 elements.