Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
Iniciació a la programació
A través d'activitats i reptes adaptats a les edats dels infants, aprendran a programar amb Python. Començant des de zero i arribant a crear el seu propina videojoc.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
MINIESPAI ACVIC
UN NOU ESPAI DE JOC Vine a descobrir les novetats del Miniespai! Experimentar, crear i jugar
Taller d'iniciació al tir amb arc, amb SoftcombatBCN
Taller en el cual els monitos instruiràn als apuntats a disparar amb arc y fletches de punta d'escuma tova, completament segur! ; Divertit, lúdic i entretingut, taller per a totes les edats
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Mostrant 1-10 de 646 elements.