Resultats de la cerca
Contes d'hivern en anglès
Recull de diferents contes sobre l'hivern i el fred i la neu majoritàriament explicats en anglès.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys
L’obra disponible en paper i en línia recull una descripció en llenguatge entenedor dels principals conceptes relacionats amb les religions que tenen més presència a Catalunya.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant Jordi
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Mostrant 1-10 de 632 elements.