Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
JORNADA FAMILIAR JUGUEM TOTS - CASA DE COLÒNIES MONTSENY
Jornada familiar en plena natura. ACTIVITAT LÚDICA + DINAR
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Acadèmia de robòtica i programació Dynamind
L'Acadèmia Dynamind ja està a punt per al curs 2024-2025! Endinsa't en el món de la robòtica educativa i el disseny 2D i 3D, on t'ensenyarem a dissenyar i programar robots i i videojocs, i molt més!
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
PANDEMONIUM
Espectacle de música, teatre i titelles per a tota la família. Per a interior o exterior.
Aprende matemáticas con E-learning for kids
Math World (El Mundo de las matemáticas): un viaje de aprendizaje en el que los niños adquieren nuevas habilidades matemáticas mientras aprenden más sobre los contenidos, los países y las culturas de
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Mostrant 1-10 de 611 elements.