Resultats de la cerca
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.Conte "Els tres senglars i el gran incendi forestal"
Conte educatiu amb informació clara i senzilla sobre els incendis forestals, destacant les mesures preventives per protegir persones i béns.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Qui som? Qui s'amaga darrera les ombres del Museu
Activitat interactiva per descobrir la vida romana a través de la col·lecció del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Ens cuidem quan ens estimem
En aquests tallers per a dones grans treballarem l’afectivitat i la sexualitat des d’una perspectiva feminista.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Mostrant 1-10 de 623 elements.