Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE

Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.

ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS

La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.

Porta murada

Es tracta d'una ciutat costanera de l'Europa meridional cap al segle XV, arrelada encara als usos medievals, sotmesa a les primeres convulsions de la modernitat, i mirant cap a un nou ordre patriarcal

DESCOBREIX EL CASTELL DE PENYAFORT

Vine amb família i amics i gaudeix de l’activitat Descobreix el Castell on a través d’una gimcana podràs fer tota una descoberta de la història i les diferents etapes del castell. T’hi atreveixes?
Mostrant 41-50 de 624 elements.