Resultats de la cerca
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Una ruta per l’embassament de Sant Llorenç per explicar la transformació del paisatge en aquesta zona arran de la construcció de la presa. Es tracta d’un recorregut guiat que aprofundeix en els canvis
Videocuentos
Canal de YouTube on escoltar i veure un recull dels contes més recomanats per infants
Colònies d'anglès i multiactivitat a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Crea una consola de videojocs amb arduino
Crea una consola i els teus propis jocs amb arduino.
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
Mostrant 1-10 de 616 elements.