Resultats de la cerca
PREVENIR EL BULLYING desde casa. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial on us endureu eines útils per entendre i prevenir el bullying des de casa.
Taller “Fes de monjo copista”
Escriu com un monjo de l’Edat Mitjana!
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Viatge a les profunditats
Una nova experiència immersiva que et transportarà a les zones més inexplorades de l'oceà oferint una visió única de la biodiversitat marina i els reptes de la sostenibilitat.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
MÚSICA EN FAMÍLIA
Fem música en família! Us hem preparat uns tallers molt especials per a infants de 0 a 36 mesos.
ESA Kids. European Space Agency
Recursos educatius de l'Agencia Espacial Europea, on trobarem recursos didàctics, vídeos, jocs, concursos i molta informació sobre l'espai, planetes, i la vida a l'espai.
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Mostrant 1-10 de 618 elements.