Resultats de la cerca
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Taller “Fes de monjo copista”
Escriu com un monjo de l’Edat Mitjana!
Explora el cel des de la finestra o el terrat amb STAR WALK
Alguna vegada heu mirat el cel i us heu preguntat quina era exactament aquella estrella que brillava tant? Amb aquesta APP gratuïta podreu descobrir els misteris del cel d'una manera espectacular.
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Ciència en equip
El 5 d'abril de 2025 tindrà lloc la 11a edició de Ciència en equip, abans anomenada ciència entre tots.
Crea una consola de videojocs amb arduino
Crea una consola i els teus propis jocs amb arduino.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
En busca del Tió
El teu tió t'està esperant als boscos de Tavèrnoles. Vine a buscar-lo!!
Mostrant 1-10 de 603 elements.