Resultats de la cerca
Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Recicl´art familiar
El taller es planteja d'una forma totalment lliure on els infants, joves, adults i avis disposen d'una quantitat molt important de materials recuperats per a fer les seves creacions reciclades.
Casal d'estiu de Circ, La Colombina
Arriba un estiu ple de circ i activitats a La Colombina. Vine a aprendre trapezi, teles, malabars, acrobàcies, equillibris i molt més.
El poble gitano vist amb llums i ombres
Descobriu el teatre d'ombres gitanes
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Ruta guiada per l’embassament de Sant Llorenç per analitzar la transformació del paisatge i l’ecosistema, amb especial atenció a la fauna que troba refugi als canyissars.
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Mostrant 191-200 de 555 elements.