Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Origami i Llegendes

Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats

Museus de ciències

Les millors visites virtuals dels museus de ciència del món: Museu de ciències del CSIC, Museu de la Universitat d'Oxford, de Washington, de l'Agència Espacial Europea o de l'Smithsonian!

Jove Campus de Recerca

Del 30 de juny al 4 de juliol de 2025 la Universitat de Girona posa en marxa la 18a edició del Jove Campus de Recerca adreçat a estudiants que acabin de cursar el 1r curs de Batxillerat.

Videogames (Lleida)

El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.
Mostrant 1-10 de 621 elements.