Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Un viatge apassionant

“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.

Origami i Llegendes

Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats

Uh! Quin cangueli

Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.

Veniu a l'Hortus?

La Sabina i en Quintus tenen un hortus a la seva domus, on es cultiven arbres fruiters, plantes aromàtiques, flors... Prepararàs begudes o ungüents amb allò que conrees.
Mostrant 11-20 de 623 elements.