Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
JORNADA FAMILIAR JUGUEM TOTS - CASA DE COLÒNIES MONTSENY
Jornada familiar en plena natura. ACTIVITAT LÚDICA + DINAR
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
2a Cursa d’Orientació Familiar de Tona
Cursa adaptada i pensada per a tots els públics per a descobrir un esport amb família i en un entorn fantàstic.
CONNECTA AMB EL TEU FILL ADOLESCENT. 1h 15 min
Taller presencial amb eines pràctiques i útils per connectar amb el teu fill adolescent, millorar la vostra comunicació i relació. Per a famílies, AMPAS i AFAS,
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Mostrant 41-50 de 624 elements.