Resultats de la cerca
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Visita guiada familiar al centre d'acollida d'animals Granja Natura
Benvinguts a Granja Natura - Centre d’Apropament a la Natura! Us oferim l’oportunitat de passar un dia únic envoltats de vida: animals salvatges, exòtics, de granja, aus rapinyaires i molts més!
Ca n'Amat, Museu de Viladecans
Visita la casa-museu Ca n'Amat, el Museu de Viladecans.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
LOOP - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro
LOOP, el nou espectacle d'Eugenio Navarro, fundador de La Puntual.
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
Visita l'Espai Mammuthus!
Descobreix els homínids i la fauna que habitava La Canonja ara fa un milió d’anys!
ENTRE TU I JO: FORMES DE CONTACTE ENTRE NOSALTRES
Taller familiar de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Xè Canal i Núria Valls, amb la col·laboració de la Biblioteca Pilarín Bayés.CASAL TERAPEUTIC SETMANA SANTA I ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 10 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 16 ANYS
Un Casal de 1, 2 o 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu. I també oferim colònies d'estiu de 5 dies.
Mostrant 1-10 de 356 elements.