Resultats de la cerca
Bon profit!
Espectacle de teatre, titelles i animació per aprendre a menjar sa; amb un dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Convertiu-vos en apicultors per un dia
Visita apícola on les families descobreixen el món de les abelles, es vesteixen d’apicultors i accedeixen a l’apiari. Inclou visita a l’obrador i tast dels nostres productes.
Màgia entre fils
Aquest estiu us proposem una vetllada màgica al Museu de la Tècnica de Manresa!
Visita l'Espai Mammuthus!
Descobreix els homínids i la fauna que habitava La Canonja ara fa un milió d’anys!
Visita guiada a l'Ermita de Sales
Visita l'Ermita de Sales, gaudeix de les meravelloses pintures gòtiques que conté a l'interior, i descobreix tots els seus secrets a través de la seva història mil·lenària!
CASAL TERAPEUTIC SETMANA SANTA I ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 10 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 16 ANYS
Un Casal de 1, 2 o 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu. I també oferim colònies d'estiu de 5 dies.
Busca que trobaràs. De les vitrines als carrers
La nova gimcana per descobrir el Museu Etnogràfic i la vila de Ripoll.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Curs EXPLORA el cicle dels teixits
T’has plantejat d’on prové i on va la roba que vestim quan ja no la utilitzem?
Antarctica Experience. Una expedició immersiva a l'Antàrtida.
Exposició immersiva dirigida pel guanyador de l'Oscar Luc Jacquet Viatja. Explora. Sent. Aprèn
Mostrant 1-10 de 356 elements.