Resultats de la cerca
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Colònies d'anglès i multiactivitat a Vallclara
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
SANT JOAN EN FAMÍLIA A LA CERDANYA
Celebra el Sant Joan en família a la muntanya, amb activitats per a infants i sopar especial de revetlla! Aquest juny, escapa’t per Sant Joan a La Molina en família!
Taller familiar: Grafiters del pleistocè!
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Gimcana del Pau
Una gimcana paleontològica que es pot fer de forma cooperativa o de forma competitiva entre els nens i famílies participants.
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Mostrant 1-10 de 356 elements.