Resultats de la cerca
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Recerca en acció
Propostes per a fer experiments interessants de manera senzilla. Cal seleccionar un àrea temàtica i també un nivell educatiu.
Joc de pistes
Viu una aventura marina i ajuda a que els animals tinguin un mar sa i bonic tot resolent el nostre joc de pistes.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Mostrant 1-10 de 347 elements.