Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Tocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Rock Explorers: visita amb missió secreta
Converteix-te en explorador del rock i resol una missió secreta! Una visita gamificada per trobar la guitarra perduda, amb pistes, codis QR i reptes musicals dins el museu.
Mostrant 1-10 de 347 elements.