Resultats de la cerca
Grup dÁjuda Mútua per aDOLescents
Tens entre 12 i 18 anys i has viscut una pèrdua? A AVES hem creat un espai només per a tu. Un Grup d’Ajuda Mútua on compartir el que sents i no sentir-te sol/a.
Dormir amb taurons
L’Aquàrium de Barcelona convida els petits de la casa a passar una nit envoltats de taurons i de més de 8.000 peixos diferents, i descobrir com es desperten . Tota una experiència inoblidable!
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesExtraescolar de tecnologia creativa - Robòtica i programació a TBKids Sant Cugat
Les extraescolars de robòtica educativa de TBKids Sant Cugat són una experiència única perquè nens i adolescents desenvolupin la seva creativitat, enginy i confiança mentre es diverteixen.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Observa, toca, olora... itinerari ambiental
Descobreix la natura amb tots els sentits, en un fascinant viatge, a través de l'itinerari ambiental. Aprendràs sobre la flora i fauna local mentre gaudeixes d’activitats interactives.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Mostrant 1-10 de 347 elements.