Resultats de la cerca
Laberint de pedres
Recorregut laberíntic en un paisatge rural peculiar, modelat sobre la lava a costa d’esforç i perseverança.
Visita l'Espai Mammuthus!
Descobreix els homínids i la fauna que habitava La Canonja ara fa un milió d’anys!
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.Dormir amb taurons
L’Aquàrium de Barcelona convida els petits de la casa a passar una nit envoltats de taurons i de més de 8.000 peixos diferents, i descobrir com es desperten . Tota una experiència inoblidable!
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 1-10 de 347 elements.