Resultats de la cerca
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Ca n'Amat, Museu de Viladecans
Visita la casa-museu Ca n'Amat, el Museu de Viladecans.
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Aquarista per un dia
Com funciona L’Aquàrium de Barcelona? Com es té cura dels animals que s’hi allotgen? Quina és la tasca de l’aquarista? Si vols convertir-te en aquarista, aquesta és la teva activitat.
CAMPUS D'ESTIU DE LES ARTS - ERAM Zeta
El Campus d’Estiu ERAM, és un projecte lúdic i educatiu, dirigit als i les joves d’entre 12 i 17 anys que vulguin explorar el seu potencial creatiu de la mà d’un equip docent especialitzat,
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
Mostrant 1-10 de 347 elements.