Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
PANDEMONIUM
Espectacle de música, teatre i titelles per a tota la família. Per a interior o exterior.
El pa de la guerra
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'El pa de la guerra'.
Club de Lectura Infantil
Trobades per gaudir de la lectura per a infants de 2n de primària
QUI (QUÈ) VOL SER? EINES PER ORIENTAR AL NOSTRE FILL/A A ESCOLLIR EL SEU FUTUR. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial amb eines per acompanyar al teu fill/a a escollir el seu futur acadèmic i professional.
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
Taller “Fes un xai”
Decora la teva ovella ripollesa com més t’agradi!
L'ombra de Pinotxo - Cia. La Puntual / Néstor Navarro
Del 21 al 29 de Juny Espectacle per a públic familiar que combina titelles, marionetes i ombres xineses en un mateix escenari.
COM PREVENIR L'ADDICCIÓ A LES PANTALLES. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per ensenyar als nostres fills/es a fer un bon ús de les pantalles.
Mostrant 1-10 de 640 elements.