Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
PREVENIR EL BULLYING desde casa. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial on us endureu eines útils per entendre i prevenir el bullying des de casa.
Lectures pels més petits
Web on trobarem diferents relats en lletra lligada, de pal o impremta perquè llegeixin els nous lectors
MÓN SANT BENET: Activitat familiar: La cuina en joc
Participa al concurs on els millors restaurants del món lluiten per aconseguir la preuada “Benet star”
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
CASALET DE TITELLES
AQUEST ESTIU FEM TITELLES! Tallerista Eugenia Susel - Del 23 al 27 de juny
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Una ruta per l’embassament de Sant Llorenç per explicar la transformació del paisatge en aquesta zona arran de la construcció de la presa. Es tracta d’un recorregut guiat que aprofundeix en els canvis
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Mostrant 1-10 de 642 elements.