Resultats de la cerca
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
MATeorit. Joc matemàtic
Tens una missió molt especial. Salva el planeta de l'impacte d'un meteorit resolent bé les sumes des de la teva nau espacial.
Les aventures del Pop Roc
El pop Roc ens alerta d’una invasió marina! Veniu a ajudar-lo?
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Curs d'iniciació al Pàdel Surf a la Costa Daurada
Curs d'iniciació al pàdel surf d'unes 3 hores on aprendrem a treballar l'equilibri i la coordinació tot divertint-nos i jugant sobre l'aigua en un entorn idíl·lic de la Costa Daurada.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Fotografia per a Nenes i Nens
Taller dissenyat per a nens i nenes d’entre 10 i 13 anys. L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia.
UAB Summer School +18
Viu una experiència universitària molt a prop de Barcelona, amb assignatures en anglès i en una de les universitats amb més prestigi d'Europa. Anima't!
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Mostrant 1-10 de 632 elements.