Resultats de la cerca
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Elegants a la romana!
El Quintus i la Sabina s'han de vestir per a una ocasió especial, veniu a ajudar-los a escollir la roba que s'han de posar?
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Joc de nit familiar a Tona
Joc de nit familiar al Parc de les Feixetes de Tona.
Videocuentos
Canal de YouTube on escoltar i veure un recull dels contes més recomanats per infants
A les Trinxeres! Visita a l'espai de memòria El Merengue
A mitjans de la guerra civil, al maig de 1938, es van succeir una sèrie de combats entre els exèrcits republicà i rebel en l’anomenat “Cap de Pont de Balaguer”. El Tossal de Deu o “El Merengue” es va
Connecta amb la Família!
Connecta amb la família! Espai de joc, debat i reflexió sobre l'ús de les pantalles per a famílies i infants entre 9-12 anys.
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Casal juvenil Esquerra del Ter
Casal per adolescents de l'ESO que busquen gaudir d'un estiu únic. Els mesos de juny, juliol, agost i setembre.
Mostrant 1-10 de 632 elements.