Resultats de la cerca
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Vols descobrir com funciona un parc eòlic?
Visita a peu per una part del Parc Eòlic de Rubió per descobrir com funciona i com es produeix l'energia.
MINIESPAI ACVIC
UN NOU ESPAI DE JOC Vine a descobrir les novetats del Miniespai! Experimentar, crear i jugar
Portes Obertes del Grau de Disseny d'Eina
Si vols estudiar el Grau de Disseny, Eina obre les seves portes per compartir amb tu el nostre programa d’estudis, metodologia, beques, requisits d’accés... i tot el que vulguis saber.
Col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya
Descobreix la història de Catalunya a través de la col·lecció online del Museu d'Història de Catalunya.
Activitats familiars molt divertides amb rucs, a 10 min. de Barcelona
Gaudiu d'un matí especial: Passejada familiar amb ruc de 15, 30 ò 60 minuts pels camins del centre. Recomanat a partir d'un any i mig d'edat fins 14 anys. Galliner i raspallada.
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Mostrant 1-10 de 614 elements.