Resultats de la cerca
Didactalia. Jocs de ciències naturals
Web on trobaràs jocs de trobar i identificar les parts del cos humà, de la cèl·lula o els elements químics de la taula periòdica
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
PREVENIR EL BULLYING desde casa. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial on us endureu eines útils per entendre i prevenir el bullying des de casa.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.Visita autoguiada en família "Descobreix la persona impostora de Montblanc"
“Descobreix la persona impostora de Montblanc” és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc.
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Exposició Tutankamon
L’exposició més vista de l’any a l’estat amb més de 300.000 visitants arriba a Barcelona per fer-vos viatjar 3.400 anys enrere en una experiència immersiva única i endinsar-vos en els temples, tresors
Mostrant 1-10 de 609 elements.