Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Europeana collections
Europeana és un portal d'Internet que dona accés a milions de llibres, pintures, pel·lícules, objectes de museu i documents d'arxiu que han estat digitalitzats per tot Europa.
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
Taller “Fes de monjo copista”
Escriu com un monjo de l’Edat Mitjana!
ART+ESCOLA+MÀGIA
Exposició dels projectes realitzats en el marc de la 14a edició d'ART I ESCOLA
Jocs i manualitats de paper
Recull de manualitats i retallables de paper per crear jocs, material didàctic, figures i molt més. T'atreveixes a fer un tren?
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
JOC D'ORIENTACIÓ "CONÈIXER EL VALLÈS RURAL"
Joc d'orientació familiar per conèixer els entorns rurals de Cardedeu (Vallès Oriental). Per equips haureu de localitzar i superar un seguit de proves puntuables. Dinar opcional.
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 1-10 de 626 elements.