Resultats de la cerca
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Casal juvenil Esquerra del Ter
Casal per adolescents de l'ESO que busquen gaudir d'un estiu únic. Els mesos de juny, juliol, agost i setembre.
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre història
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Museu Virtual del Poble Gitano a Catalunya
Pàgina web dedicada al Poble Gitano a Catalunya on podrem trobar informació sobre la història, cultura i art romaní
Exercicis de matemàtiques online
Pàgina web molt clara amb activitats de matemàtiques per educació infantil i primàtia. Completament online i autocorregible, amb funció auditiva, no imprimible.
La veu del vent – Un viatge musical a través dels segles
Viatge musical per la Tarragona romana i medieval amb un taller especial per construir un orgue en miniatura.
Casal infantil Esquerra del Ter
Casal infantil d'estiu a Girona, per infants de 6 a 12 anys. Durant els mesos de juny, juliol. agost i setembre.
COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Mostrant 1-10 de 632 elements.