Resultats de la cerca
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
DESCOBREIX LA QUADRA
Cada primer diumenge de mes, descobrim La Quadra amb una visita i un taller familiar, per aprendre i conèixer de forma divertida i dinàmica la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2025 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 17 de maig per a les famílies i públic en general.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Diccionari.cat, 15 diccionaris en línia de l'Enciclopèdia
Diccionari.cat conté el diccionari escolar DIDAC, El meu primer diccionari d’anglès, 10 diccionaris bilingües amb l'alemany, l'anglès, el castellà, l’italià... un diccionari de sinònims, un conjugador
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Mostrant 1-10 de 611 elements.