Resultats de la cerca
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
PREVENIR EL BULLYING desde casa. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial on us endureu eines útils per entendre i prevenir el bullying des de casa.
Planetari familiar: estels sobre el mar
Us esperem per viure junts una aventura estel·lar inoblidable!
Aprenem sobre òpera
En aquest web trobareu informació molt acurada i adaptada als infants sobre l'òpera, des del director de l'orquestra a l'equip artístic i tots els oficis del teatre. També conté partitures simples!
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Campus Tecnològics d'Estiu 2025 | Codelearn
Casals d'estiu relacionats amb la tecnologia. Programació, robòtica, electrònica, videojocs... vine a Codelearn i prepara't per al futur mentre et diverteixes!
INTEGRACIÓ SENSORIAL A CASA - Com construir cases sensorialment intel·ligents? FORMAT ONLINE
Envieu-nos mail o consulteu a la web, per conèixer les noves dates. A l'instagram de @ceibarcelona cada dia preparem noves activitats per fer-vos el dia a dia més fàcil
Caixeta d'eines amb tècniques de relaxació per nens i adolescents
CAIXETA D’EINES amb tècniques de relaxació tenint en compte l’edat i la finalitat de la pràctica
Mostrant 1-10 de 623 elements.