Resultats de la cerca
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Acadèmia de robòtica i programació Dynamind
L'Acadèmia Dynamind ja està a punt per al curs 2024-2025! Endinsa't en el món de la robòtica educativa i el disseny 2D i 3D, on t'ensenyarem a dissenyar i programar robots i i videojocs, i molt més!
Casal Setmana Santa
Casal enfocat en l'educació ambiental i l'expressió artística
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.Generador de fitxes d'operacions matemàtiques
Web que et permet generar automàticament fulles de Sumes i Restes, Multiplicacions i Divisions que pots personalitzar i adaptar a les necessitats dels infants.
Videogames (Lleida)
El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.
Mostrant 1-10 de 622 elements.