Resultats de la cerca
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Taller creatiu: Fem roses i dracs amb origami
Bon Sant Jordi! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Veniu a l'Hortus?
La Sabina i en Quintus tenen un hortus a la seva domus, on es cultiven arbres fruiters, plantes aromàtiques, flors... Prepararàs begudes o ungüents amb allò que conrees.
Tasta l’entorn de Mas de Colom
Passejada interpretativa per l'entorn de la finca Mas de Colom
MÓNNATURA PIRINEUS: Activitats i estades familiars
Activitats i estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiat
VISITA AL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans i la fageda d'en Jordà
Campus Tecnològics de Setmana Santa 2025 | Codelearn
Casals de Setmana Santa relacionats amb la tecnologia. Programació, robòtica, electrònica... Tria la temàtica que més t'agradi i diverteix-te a Codelearn!
Activitats familiars molt divertides amb rucs, a 10 min. de Barcelona
Gaudiu d'un matí especial: Passejada familiar amb ruc de 15, 30 ò 60 minuts pels camins del centre. Recomanat a partir d'un any i mig d'edat fins 14 anys. Galliner i raspallada.
Mostrant 1-10 de 620 elements.