Resultats de la cerca
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Tot el que cal saber per començar un grau
Sessió informativa en línia sobre les passes a seguir per accedir a la universitat.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
Maquillatge pels festivals, Què necessito?
Sovint els nostres fills, filles o alumnes fan presentacions on han d'anar disfressats i caracteritzats, aquí et donem algunes idees.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Mostrant 1-10 de 623 elements.