Resultats de la cerca
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
L'aqua de Tàrraco
La Sabina i en Quintus volen instal·lar una nova font al seu peristil, però no tenen clar com ho han de fer. Voleu ajudar-los a reformar el seu peristil?
Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS)
La Universitat de Girona convoca la 13a edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) pels estudiants en el seu Treball de Recerca de Batxillerat.
Viu una experiència astronòmica en família al Parc Montsec
El Parc Astronòmic del Montsec, és un gran multiespai lúdic i és un referent a Catalunya en la divulgació de l'astronomia i les ciències de l’espai
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
2a Cursa d’Orientació Familiar de Tona
Cursa adaptada i pensada per a tots els públics per a descobrir un esport amb família i en un entorn fantàstic.
Poesia@.com
Recurs online de l'Edu365.cat
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Visita autoguiada en família "Descobreix la persona impostora de Montblanc"
“Descobreix la persona impostora de Montblanc” és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc.
Mostrant 1-10 de 618 elements.