Resultats de la cerca
Experiència personalitzada per a famílies (Osona)
Experiència personalitzada per grup d'infants, claustre de professors o famílies, que volen realitzar una activitat lúdica de salut i benestar fora de l'àmbit habitual per retrobar-se i cohesionar-se.
Tallers Familiars a l'Espluga de Francolí
Activitats familiars de prehistòria
Casal d'estiu tecnològic a Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
Nova estrena! Hola Frida arriba als cinemes el 28 de març
Aquesta és la història d’una nena diferent. Viu Coyoacan a Mèxic. Brillant, vibrant, tot l’interessa. I quan sorgeixen entrebancs, els afronta amb una imaginació desbordant. Ella és Frida Kahlo
Joc de pistes
Viu una aventura marina i ajuda a que els animals tinguin un mar sa i bonic tot resolent el nostre joc de pistes.
A Montserrat, volant!
La millor manera de visitar la muntanya de Montserrat. Pujareu fins Montserrat en 5 minuts mentre gaudiu del paisatge excepcional de la muntanya a vista d'ocell..
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Taller creatiu: Fem roses i dracs amb origami
Bon Sant Jordi! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Mostrant 1-10 de 625 elements.