Resultats de la cerca
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Tech Camp - Colònies d'anglès i tecnologia a Prades
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i tallers de tecnologia i robòtica.
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Tira el dau i dibuixa!
Fitxes imprimibles amb jocs d'art: tira el dau i dibuixa la part de la figura que toca! Us divertireu molt dibuixant monstres, castells, picassos i molts mes!
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
MÓNNATURA PIRINEUS: Activitats i estades familiars
Activitats i estades per conèixer i estimar la natura en un entorn privilegiat
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Acadèmia de robòtica i programació Dynamind
L'Acadèmia Dynamind ja està a punt per al curs 2024-2025! Endinsa't en el món de la robòtica educativa i el disseny 2D i 3D, on t'ensenyarem a dissenyar i programar robots i i videojocs, i molt més!
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Mostrant 1-10 de 625 elements.