Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
Un món (i un munt!) de dracs. Tanaka Teatre
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida.
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
A l'Aula de Música 7 t'acompanyem i gaudim amb tu de les classes de música i els concerts!
Tallers de Música d'Aula de Música 7 per a infants amb TEA i les seves famílies Classes col·lectives Classes individuals Classes pràctiques Audicions
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Ta-Tum, on els llibres cobren vida
Plataforma educativa gamificada per a dinamitzar la lectura. Conté una enorme biblioteca oberta amb llibres educatius i novel·les per a totes les edats.
Mostrant 1-10 de 624 elements.