Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Les motxilles científiques
Sortida de natura a la platja
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
TALLER D'EXPERIÈNCIES CIENTÍFIQUES CREATIVES PER RESOLDRE PROBLEMÀTIQUES ALIMENTÀRIES
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Visita guiada familiar al centre d'acollida d'animals Granja Natura
Benvinguts a Granja Natura - Centre d’Apropament a la Natura! Us oferim l’oportunitat de passar un dia únic envoltats de vida: animals salvatges, exòtics, de granja, aus rapinyaires i molts més!
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Visita i tallers per a famílies o AMPAs
Visita la Granja-Escola Can Pidelaserra amb la teva família o amics. El lloc ideal per organitzar activitats amb grups de pares i fills amb amplies zones per passar el dia. Tallers personalitzats!
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Mostrant 1-10 de 643 elements.